Подобрено сравнение на дебитни карти За нас Реклама Профил
Навигация
Съвети

Търсене в новини и съвети
РЕКЛАМА

Бърз кредит, кредит срещу лична карта, кредит без доказване на доход

Оценете: Гласували: 101 Прочитания: 139460

п. на 23.9.2008 г.

Лесни ли са "лесните кредити"?

Предпоставки за появата на
бърз кредит и кредит срещу лична карта

Напоследък на фона на силната конкуренция на банковия пазар за банките става все по-трудно да постигат по-големи пазарни дялове и съответно удоволетворение на техните акционери. Разбира се това от своя страна облагоприятства клиентите. Тъй като банките нямат голям избор по отношение промени в цените на своите продукти, те прибягват до маркетингови похвати и иновации в стремежа си да удоволетворят потребителските нужди до максимална степен.


По тази причина някои банки, след като преразгледаха своите правила, при които отпускат кредити решиха да представят на пазара два нови продукта – Бърз кредит” и „Кредит срещу лична карта”, както и продължиха да развиват своите продукти „Без доказан доход”.

Информацията, която залива клиентите често води до желания ефект и голяма част от населението се насочва към съответната банка, за да се възползва максимално от изгодното предложение.
Самите наименования на кредитите биха довели даден потенциален клиент до мисълта, че за да кандидатства за такъв кредит не е необходимо наличието на трудов договор и доказване на трудови доходи. Често това води до разочарование, след като стане ясно, че всъщност не е така.

Що е то „Бърз кредит”?


Важно е да се отбележи, че независимо от типа и наименованието на потребителския кредит, условието за наличие на постоянен трудов договор остава задължително. Бързият кредит не означава, че няма да Ви бъдат изискани документи, доказващи Вашите доходи, а че ще получите решението на банката в рамките на 24 ч. (средно около 4 дни в обичайните случаи). Разбира се тази бързина се заплаща от клиента под формата на по-висок лихвен процент по кредита. Ще го забележите при сравнение на ГПР (годишния процент на разходите). Подобен вид кредит е примамливо предложение за всеки заемател и банките проявили по-голяма активност вече отдавна го предлагат.

Доказване на доход при кредит без доказване на доход

Мисълта, че банката може да отпусне заем, без да изиска удостоверяване на доход е мисъл блазнеща много кандидати за такъв. Подобни предложения са сред първите, които попадат в полезрението им, но едва при самото кандидатстване се разкрива реално какви са изискванията. Често се случва при кандидатстване за кредит клиентът да не може да докаже официално доходите, които получава или те да са прекалено ниски. Разбираемо е в този случай той да се насочи към оферти, където изискването за доход „не е водещо”. Дали, обаче, реално съществуват такива предложения? За жалост, не съвсем. И до този извод можем да стигнем, ако се поставим на мястото на банката. Нека всеки си отговори сам, ако той е банка, би ли отпуснал кредит на клиент, без да се поинтересува дали, колко и какви доходи има, ще може ли да му върне парите в този случай и т.н. Едва ли някой ще се съгласи да даде пари просто така.
Казано с думи прости, кредитът без доказан доход не означава, че банката не се интересува от дохода Ви, а именно, че не можете да го докажете. Това са оферти точно за клиенти, които освен официалния си доход получават и неофициален, който обаче, не могат да удостоверят.

И пак да повторим, за да е ясно - основно изискване си остава представянето на удостоверение от работодател относно размера на трудовото възнаграждение, както и копие на трудов договор.

Потребителския кредит срещу лична карта


Характерното за потребителския кредит срещу лична карта е, че се изисква кредитоискателят да има минимум 6 мес. трудов стаж на безсрочен (постоянен) трудов договор при настоящият работодател към датата на кандидатстване за кредит и възраст минимум 18 години. И отново да не забравяме – независимо от облекчената процедура, доказване на доход се изисква.

Този вид кредит е подходящ за кредитополучатели, които са регистрирани в НОИ, но не могат да докажат реалния си доход дори чрез служебна бележка. Клиентът декларира доход, който банката приема до определен размер в зависимост от местоработата.

Необходимостта от наличието на трудов договор


Всеки кредитополучател, би се замислил върху изискването за постоянен трудов договор, въпреки търговските наименования на тези кредити. Действително ако всеки се постави на мястото на съответната банка, възниква и въпроса: Как да се намали риска за банката, като в същото време се увеличи печалбата на фона на удоволетворени клиенти?


Следователно наличието на горепосочените изисквания не би трябвало да е изненада за потенциалните клиенти.

Коментари и Отговори Начало ^
публикувано от   Petur Ivanov
Оценете: Гласували: 6
публикувано на   25.9.2008 г.
NA 21 godini sum. Ne sum rabotil na trydov dogovor i nqma kak da dokaja dohodite si. Ima li banka v bulgaria koqto da moje da mi otpusne kredit v razmer na 5000leva - kato nqmam nito trydov dogovor i nito poruchiteli? Molq pri purva vuzmojnost da mi otgovorite .
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 6
публикувано на   26.9.2008 г.
Поради липса на постоянен трудов договор, за съжаление нямата шанс в никоя банка.

Необходимите условия, на които трябва да отговаря даден кредитополучател, можете да откриете  тук.

Съветваме Ви да се обърнете към небанкови институции, като повече информация по въпроса можете да получите тук.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   toni
Оценете: Гласували: 2
публикувано на   26.9.2008 г.
ИМАТЕ ЛИ НЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА КРЕДИТ HOME НЯКОЙ ПОЛЗВАЛ ЛИ Е ТАЗИ УСЛУГА ИЛИ ДА Е РАБОТИЛ ЗА ТАЗИ ФИРМА ДА НЕ Е ПИРАМИДА
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 5
публикувано на   26.9.2008 г.
Информация относно CrediHome можете да получите тук.

От информацията, която можете да намерите на горепосочения линк се вижда, че Кредибул е част от международното подразделение за потребителско финансиране на Societe Generale Group. В световен мащаб групата има над 115 000 служители в 80 страни и активи на стойност над 950 милиарда евро.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Светлана Димитрова
Оценете: Гласували: 2
публикувано на   01.10.2008 г.
Моето мнение е, че "бързите кредити" имат съвсем друга цел! Наскоро кандидатствах за бърз кредит от Пощенска банка, не само, че чаках за решение повече от месец /рекламата е за 24 часа/, не само, че работя на два трудови договора по които осигуровките ми са към 1000 лв., взеха ми и 20 лв. такса, и накрая получих отказ. Моето мнение е, че тези бързи кредити са една уловка за потребителите, кредит не се отпуска /или на 1000 човека може и да се отпусне на 2-3-ма/ но банката си прибира таксите за разглеждане на документи и по този начин си попълва поизпразнената хазна!
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 5
публикувано на   01.10.2008 г.
Всяка банка има своя собствена политика за управление на риска и ние не можем да се ангажираме с коментар по въпроса.

Като безпристрастен наблюдател на пазара можем само да Ви ориентираме към подходящи за Вас условия.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   ivelina kenova
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   01.10.2008 г.
imam potrebitelski kredit ot unikredit bulbank,za 8000lv.moga li da kandidatstvam za vtori kredit v druga banka?
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   01.10.2008 г.
Можете да кандидатствате в няколко други банки стига доходите Ви да го позволяват.

Одобрението и размера на кредита зависят от определени условия. След като се запознаете с тях чрез нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР можете да изчислите погасителния план по избрана от Вас оферта.

За Ваше удобство, можете да спестите време и да кандидатствате он-лайн през нашият сайт, като услугата е напълно безплатна за клиента.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Лилия Захариева
Оценете: Гласували: 2
публикувано на   01.10.2008 г.
Съгласна съм с коментара за забавянето на кредита, на одобрението, по-точно, 53 дни, подновявах си документите,защото им изтече срока на валидност, и на края имах отказ, от Пощенска`Рекламите им не са реални! Поздрав, г-жо Димитрова!
публикувано от   Taтяна Стойкова
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   02.10.2008 г.
Улеснява гражданите,понякога е по добре да се плащат стоки и др. в кеш
публикувано от   Viktoria Simeonova
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   02.10.2008 г.
Здравейте, искам да си купя климатик на изплащане от Технополис. От там взех от всички брошури на различните банки за офертите им, но така и нищо не открих. Интересуваме какви са параметрите в Пощенска банка за кредит Моменто, Бърз стоков кредит от Уникредит, TBI, Credigo, Jet Credit.
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   03.10.2008 г.
Параметрите на бърз кредит на УниКредит Булбанк, стоков кредит на банка ДСК и бърз кредит на Пощенска банка (към момента няма потребитеслки кредит с търговско наименование „Моменто” и затова считаме, че имате предвид бърз кредит) можете да намерите съответно туктук и тук.

Относно офертите на посочените от Вас небанкови институции, Ви съветваме да посетите техните сайтове съответно на  TBI, Credigo и Jet Credit.

Съветваме Ви да се запознаете с условията, които влияят върху отпускането на кредит. След това чрез нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР  можете да изчислите погасителния план по избрана от Вас оферта.

За Ваше удобство, можете да спестите време и да кандидатствате он-лайн през нашият сайт, като услугата е напълно безплатна за клиента.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Georgiev
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   08.10.2008 г.
Pi6a ot 4ujbina zatova ne e na kirilica.Bankite v BG bi trqbvalo da pomislqt za potencialnite si klienti koito vse po 4esto izturvat ,tui kato se polu4ava absurdnata situaciq pri koqto 4ovek koito raboti v 4ujbina i ima dohod ot okolo 3000$ ne moje da polu4i kredit za6toto nqma trudov dogovor na Bulgarski.Dori s kopie ot originalniq dogovor otnovo ne mu razre6avat kredit i gledat na nego kato nenujen list hartiq.Takiva klienti e normalno da ne se osigurqvat v BG za6toto te prekarvat po 10 meseca v godinata izvun stranata.Az mislq 4e bankite trqbva da razgledat tazi svoq politika i da budat po guvkavi v tova otno6enie.Su6to sum siguren 4e 4ovek s 3000$ dohodi ot 4ujbina e po nadejden kreditopolu4atel ot tozi koito raboti za 800lv v BG. Molq va6iq sait za mnenie po tozi problem.
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   08.10.2008 г.
Всяка банкова система има своите несъвършенства, българската също. Прав сте, че се отказват кредити на българи работещи в чужбина и това са основно потребителски кредити. В България банките нямат практика по принцип да отпускат такива на българи работещи в чужбина. Причината не е в размерът на доходите и в трудовия договор, или поне не само в тях. Има и друг ограничител и той е много съществен – потребителските кредити не са обезпечени. Единствено могат да се гарантират от поръчители. Гаранция под формата на превод на заплата не може да се приеме, тъй като тя се превежда в страната, в която работи заемателя. В случай на необслужване на кредита и ако в един момент той стане предсрочно изискуем, процедурите по удовлетворяване на интересите на банката са много сложни. Казано с други думи и погледнато от този ъгъл, такива кредити са рискови за банките. Не така, обаче, стои въпросът с кредитите за българи в чужбина обезпечени с недвижим имот в страната. Дори и да стане кредита предсрочно изискуем, все пак срещу него има обезпечение, което може да покрие вземането и нещо повече – обезпечението се намира в страната. Всички процедури по едно съдебно събиране на вземанията в такъв случай са значително по-леки и това от своя страна не носи голям риск за банката.

Разбираме Вашето недоволство и чисто числово погледнато сте прав, че с такива доходи един платец е по-надежден от друг, който получава 800 лв. в България. Отново ще повторим – именно факта, че той работи в България и образно казано е „по-лесен за контрол” от банката му дава определено предимство. Ако Вие разполагате с недвижим имот в България на Ваше име не би трябвало да срещате затруднения при кандидатстването за кредит. Но това вече са друга категория кредити – ипотечни кредити. Трябва да се прави разлика към кои кредити банките имат по рестриктивно отношение и съображенията им за това, защото въпросът не бива да се разглежда само от гледна точка на заемателя.

Надяваме се, че нашето мнение Ви е полезно.

Поздрави,
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   ивелина кенова
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   09.10.2008 г.
вчера кандидатствах онлайн за кредит в дск след 1час ми се обади някакъв мъж и направо започна да ми крещи по телефона че съм осигурявана на половин работен ден да не пускам повече заявления през цялото време ми крещеше нормално ли е това никога не съм била клиент на дск нито съм имала отношения с тях
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   09.10.2008 г.
За  съжаление не можем да коментираме политиката на банките относно обслужването на техните клиенти. Като клиент на банката имате право да подадете конкретно оплакване в банката или просто да предпочете друга банка.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   hristina avar
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   09.10.2008 г.
moje li da se vzeme kredit pri tazi situatzia v balgaria-krizata zashto bankite spirat kreditiraneto po taia logika i balgarite shte sprat da pla6tat kreditite si
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   10.10.2008 г.
Към момента няма официално обявена информация, че банките спират кредитирането и следователно не можем да се ангажираме с коментар по темата.

От друга страна дадена банка е в правото си да преустанови предлагането на даден продукт.

До колкото сключеният договор за кредит е разбирателство (съгласие) между две или повече страни, чрез което разбирателство, страните определят, изпълняват или прекратяват дадени права и задължения. Лицата, сключили определен договор, са обвързани с него със същата сила, с която са обвързани да спазват закона.

При неизпълнение на определени задължения от дадена страна по договора, следват и предвидените в закона мерки.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ

публикувано от   Ива
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   19.10.2008 г.
Има ли банка която ще ми даде кредитна карта при положение че съм "свободна професия" оценител и имам данъчна декларация и се осигурявам на 240 лв. нямам трудов договор а само декларация.
публикувано от   Петър
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   20.10.2008 г.
Съдружник съм в ООД, регистрирано в началото на годината. От 6 месеца се само осигурявам на 240лв. Имам ли банка от която мога да получа потребителски кредит с поръчител(на трудов договор и макс. осигуровки). Благодаря предварително!
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   20.10.2008 г.
Не би трябвало да представлява проблем да кандидатствате за кредитна карта, при положение че упражнявате свободна професия. Данъчната декларация би могла да бъде приета за достатъчен документ.

За съжаление, обаче, сумата на която се осигурявате е доста ниска и би могла да доведе до отпускането на много малък кредитен лимит.

Вариант е да се обърнете към някоя от небанковите финансови институции като TBI Credit, Транскарт, iCard. При тях процедурите са улеснени и изискванията – не толкова строги.

Повече информация бихте могли да намерите тук.

Все пак държим да отбележим, че решението за предоставянето на кредитна карта и при какви условия би станало това, зависи единствено от Издателя. Възможно е да бъдат поставени и специфични изисквания и/или желанието Ви да не бъде удовлетворено..

Надяваме се, че сме Ви били полезни.

Поздрави,
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   20.10.2008 г.
Имате възможност да бъдете одобрен за кредит, като ще е необходимо да предоставите договор за управление.

За да кандидатствате за определен кредит е необходимо да отговаряте на дадени условия, които можете да прегледате тук, след което чрез нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР  можете да изчислите погасителния план по избрана от Вас оферта.

Фактът, че можете да предоставите поръчители е във Ваша полза т.к. кредитите с поръчители са по-изгодни за клиента.

За Ваше удобство, можете да спестите време и да кандидатствате он-лайн през нашият сайт, като услугата е напълно безплатна за клиента.


Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   hristina avar
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   22.10.2008 г.
iskam da popitam sega v tazi kriza vaob6te davat li krediti imam restorant na koito mu be otriazan toka i sega ne moga da nameria pomo6t ot nikade za da prodalja da rabotia v momenta tai kato imam i 6 aktivni kredita i lizingovi vnoski i neplateni vnoski kam jet moga li da izlezna ot bataka
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   22.10.2008 г.
Вариант за Вас е да се обърнете към банките, които са Ви отпуснали текущите кредити, за рефинансиране на всички задължения с един общ кредит. За целта, обаче, за да бъде разгледано едно подобно искане от Ваша страна, трябва да сте били коректен платец и да сте обслужвали кредитите си редовно до момента (без да сте допускали просрочия). Шансовете Ви биха де увеличили, ако имате недвижим имот, който бихте могли да ипотекирате и да предложите за обезпечение.

Ако все пак имате просрочени вноски, Ви съветваме първо да ги погасите и да наваксате с плащанията.

За съжаление не бихме могли да се ангажираме с насоки към конкретна финансова институция, нито да кажем, предварително, какви са шансовете Ви за кредит.

Надяваме се, че сме Ви били полезни.

Поздрави,
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Татяна Стоъкожа
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   23.10.2008 г.
за г-жа Христина Авар може би можете да се обърнете и към небанкова институция да ипотекирате ресторанта,или ако е ипотекиран да рефинансирате чрез небанкова институция да си разплатите другите дългове, като стане кредитният Ви рейтинг добър след месец два да направите ипотечен кредит чрез банка, малко е скьпичьк този вариант,но върши работа да се излезе от батака
публикувано от   emiliya jelyazkova
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   06.11.2008 г.
здравейте искам да изтегля кредит но ме осигуряват на минималната заплата лоялен клиент съм към цкб (стоков кредит). кандидатствах там но ми отказаха заради малак доход вземам двойно на минималната но не мога да го докажа щях да рефинансирам стоковия кредит. Можете ли да ми кажете дали въобще мога да изтегля кредит от някоя банка. благодаря ви предварително
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   06.11.2008 г.
Във Вашия случай Ви съветваме да се насочите към кредит без доказан доход. Този вид кредит е предназначен за клиенти,които реално получават по-високи доходи от тези, които могат да докажат. Разбира се при тези кредити разходите за клиентите са по-големи.

Тук можете да се запознаете с факторите, които влияят върху отпускането на даден кредит, след което чрез нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР  можете да изчислите погасителния план по избрана от Вас оферта. Полезно е да знаете, че кредитите с поръчители и/или превод на работна заплата са по-изгодни за клиентите.

В случай, че желаете да рефинансирате Вашия кредит към ЦКБ, можете да използвате нашия КАЛКУЛАТОР ЗА РЕФИНАНСИРАНЕ, за да сравните дали новата оферта е по-изгодна от настоящата.

За Ваше удобство, можете да спестите време и да кандидатствате он-лайн през нашият сайт, като услугата е напълно безплатна за клиента.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   milena
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   09.11.2008 г.
zdraveite iskam da popitam tai kato az sam na 18g. rabotq no nqmam trudov dogovor dali 6te me odobrqt za 2000lv.i dali 6te mi iskat pora4itel?blagodarq vi predvaritelno
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   10.11.2008 г.
За съжаление, за да кандидатствате за банков кредит е необходимо да сте на постоянен трудов договор при настоящия работодател минимум от 3 месеца.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   виолета иванова
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   09.12.2008 г.
През месец 11.2008 изтече срока на кредитната ми карта. Получих по куриер втора карта,която трябва да се активира в най близкия офис на Ти Би Ай, но тъй като съм от провинцията и най близкия офис е в София искам да попитам, какъв е варианта картата да се активира тук в моя град, където има магазин на ВИВАТЕЛ, който работи с Ти Би Ай
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   09.12.2008 г.
За съжаление не бихме могли да отговорим с точност на този въпрос.

Информацията, която имаме е, че картите могат да се активират само в офис на TBI Credit.

Къде се намират офисите им и как да се свържете с тях – не бихме могли да кажем.

Съветваме Ви да се свържете с финансовата институция, за да получите отговор на въпроса си.

Контакти на TBI Credit бихте могли да намерите тук.

Надяваме се, че сме Ви били полезни.

Поздрави,
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Gogo
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   07.1.2009 г.
Здравейте!През месеците октомври и ноември бях в неплатен отпуск както следва: м. октомври-10 дни и м. ноември 15 дни.Имам кредит и кредитни карти,но не можах да покрия вноските за м.ноември.Ходих в банката за да разбера как може да се предоговори предпоследната ми вноска,но се оказа,че от банката са блокирали и малкото пари,постъпили през този месец в сметката ми.Нямам информация за тези средства и в същия момент не знам как да се оправя със сметките ми,тъй като не ми позволяват рефинансиране дори и със размера на невнвсените от мен вноски,но за да разсроча кредита си трябва да внеса около 300 лв.,които точно сега няма от къде да взема.Какво в случая може още да се направи.
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   08.1.2009 г.
За жалост не можем да предложим някакво решение, което да бъде приложено като форма на рефинансиране или предоговаряне на условията. Щом, както казвате, че сумите са Ви блокирани и банката отказва да предоговаря, то тогава възможностите се ограничават. Дори и да опитате при други банки, просрочията също ще окажат негативно влияние. Ако става въпрос само 300 лв., които да внесете, като вариант може да Ви предложим да потърсите помощ с пари от роднини и/или приятели. Друг вариант да опитате да получите кредит от небанкова институция.

Надяваме се, че бяхме полезни.

Поздрави,
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Тити Кузева
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   24.1.2009 г.
Здравейте!!! Работя на трудов договор в настоящата фирма от 8м на 20год.,кандидатствах към Първа Инвестиционна Банка (онлайн,чрез вашия сайт).Мисълта ми е имам ли шанс да ме одобрят,искам заем от 1000лв,за да погася 2 кредитни карти към Райфайзен банк.Заема искам да е за 1 година и парите да бъдат одържани от сметката ми,по която превеждат заплатата.Това,че имам няколко забавени вноски по кредитните карти ще окаже и влияние. Благодаря ви предварително.
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   25.1.2009 г.
При положение, че имате просрочени вноски от повече от 30 дни нямате шанс да Ви бъде отпуснат кредит, т.к. тогава кредитните Ви задължения се считат за нередовни. Повече информация относно вида просрочие можете да получите тук.

При положение, че просрочието Ви е от по-малко от 30 дни от нашата СЕКЦИЯ С ПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТИ можете да прегледате всички актуални в момента оферти на банките, като опцията за кандидатстване през нашия сайт спестява време и е напълно безплатна за клиента. Полезно е да знаете, че основен показател при сравняването на офертите за  потребителски кредити е ГПР, като колкото по-малка е неговата стойност, толкова по-изгоден е кредита за кредитополучателя.

Основно изискване на банките е вноските по всички Ваши кредити (вкл. по новия) да не надвишават 40%-60% от нетните Ви месечни доходи.

Погасителният план по конкретна оферта, както и горното условие можете да изчислите с нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Ivailo Ivanov
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   26.1.2009 г.
Има ли начин да изтегля 10000лв. при условие че съм на срочен договор който е 6м., а аз работя от 3м., осигуряват ме на 409лв. и искам да изплащам кредита 60м.? Благодаря ви предварително за отговора!
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   26.1.2009 г.
За съжаление нямате шанс да изтеглите банков кредит, т.к. е необходимо да имате минимум 3 месеца стаж на постоянен трудов договор при настоящия работодател.

Съветваме Ви да се обърнете към небанковите институции, като сайтовете им  са следните:  Easy Credit, БНП Париба лични финанси - (бивша Jet Finance), TBI Credit, Profi Real  и  CrediBul.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   dimita petrov
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   22.2.2009 г.
здравейте на 20 години сам и имам заем към дск но ми трябват спе6но 1000лв. осигуряват ме на 150лв. защото сам на 4 часов работен ден доходът ми е по голям но не мога да го докажа има ли банка която не иска доказване на доход.благодаря предварително
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   23.2.2009 г.
За съжаление предвид завишените критерии от страна на  банките по отношение изискванията към техните кредитополучатели офертите за кредитите без доказани доходи бяха спряни.

От друга страна фактът, че сте на 4 часов работен ден също би представлявал пречка, т.к. банките избягват да отпускат кредити, когато клиентите са осигурени на непълен работен ден.

Предвид Вашите критерии бихме Ви насочили към небанковите институции: Easy Credit, БНП Париба лични финанси - (бивша Jet Finance), TBI Credit, Profi Real  и  CrediBul.
 
Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   nadejda
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   15.3.2009 г.
работя от 4 месеца и половина на постоянен трудов договор. имам ли право да взема кредит - 3000лв, независимо от къде? благодаря предварително
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   16.3.2009 г.
Ако сте на възраст минимум 18 г. и нямате просрочени кредити е възможно да кандидатствате за банков кредит. Размерът на кредита, за който ще кандидатствате зависи от Вашите доходи, като банките вземат под внимание доходите, на които Ви осигуряват. Обикновено е необходимо вноската по всички Ваши кредити вкл. и новият да не надвишава 40%-60% от нетните Ви месечни доходи.

Съветваме Ви също от НАШАТА СЕКЦИЯ С ПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТИ да прегледате офертите на всички банки. Колкото по-малка е стойността на  ГПР, толкова по-изгоден е кредита за кредитополучателя. Важно е да отбележим, че банката ще вземе предвид доходите, на които реално Ви осигуряват. Потребителските кредити с поръчител и/или превод на работна заплата са по-изгодни за кредитополучателя.

С помощта на нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР можете да изчислите примерен погасителен план по избрани от Вас параметри.

За Ваше удобство, можете да спестите време и да кандидатствате он-лайн през нашият сайт, като услугата е напълно безплатна за клиента.



Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Павлин Динев
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   18.3.2009 г.
Имам над 31 години непрекъснат трудов стаж при различни работодатели. От 2003 г. съм на работа при един и същи собственик, но в различни търговски дружества. В последното дружество съм на постоянен трудов договор и имам 2 месеца трудов стаж. Това достатъчно условие ли е за удовлетворяване изискването на банките за "непрекъснат трудов стаж от 6 месеца при настоящия работодател"?
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   18.3.2009 г.
Необходимо е да сте на постоянен трудов договор минимум от 3-6 месеца при настоящия работодател.

Не можем със сигурност да Ви информираме относно вероятния отговор на дадена банка, но след като собственикът на дружествата е един и същ Ви съветваме да се опитате да кандидатствате.

Необходимо е вноската по всички Ваши кредити да е в рамките на 40%-60% от нетните Ви месечни доходи.

Съветваме Ви също от НАШАТА СЕКЦИЯ С ПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТИ да прегледате офертите на всички банки. Колкото по-малка е стойността на  ГПР, толкова по-изгоден е кредита за кредитополучателя. Важно е да отбележим, че банката ще вземе предвид доходите, на които реално Ви осигуряват. Потребителските кредити с поръчител и/или превод на работна заплата са по-изгодни за кредитополучателя.

С помощта на нашия КРЕДИТЕН КАЛКУЛАТОР можете да изчислите примерен погасителен план по избрани от Вас параметри и да проверите дали отговаряте на изискването за съотношение дълг/доход.

За Ваше удобство, можете да спестите време и да кандидатствате он-лайн през нашият сайт, като услугата е напълно безплатна за клиента.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.

Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   Джонката
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   15.4.2009 г.
Всички банки станаха чеиндж бюра и като по времето на визите, взимат такси после отказ и гуш парите. Абсолютни мошеници. Взимат пари отвън на 3 - 4 % лихва, а ги дават 10 - -14% по кредити. И гуша на пеликан. И от 100 кредита( пример )5 - -10 да не погасяват, бълха ги ухапало. Защо сега като паднаха цени на имоти ти разсрочват кредита,защото не им трябват евтини жилища, а във времето ще си приберат парите. И плашат хората с криза и др. такива(който им се връзва)за тях няма криза. Те са толкова напред само от задържане на средства от заплати, преводи и др. Така че не им се молете.
публикувано от   Liubs
Оценете: Гласували: 1
публикувано на   03.6.2009 г.
Здравейте. В момента не работя и няма как да докажа доходите си. Нямам и поръчител.На 20 години съм и чак след месец ще имам навършени 21. Искам да изтегля кредит в размер 600лв до две седмици от банка или небанкови институции. Има ли някакви планове, които стават за моя случай?
публикувано от   МОИТЕ ПАРИ
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   04.6.2009 г.
За съжаление нямате шанс да изтеглите кредит от банка, т.к. не сте на постоянен трудов договор.

В случай, че не можете да докажете и други Ваши доходи, ако имате такива, е малко вероятно да Ви бъде отпуснат и кредит от небанкова институция.

Надяваме се, че информацията Ви е полезна.
Поздрави!
Екипът на МОИТЕ ПАРИ
публикувано от   mitkodel4ev
Оценете: Гласували: 0
публикувано на   10.10.2009 г.
to4no taka nqma dogovor nqma dohodi nqma pari
публикувано от   Маркова
Оценете: Гласували: 0