Най-добрите оферти за кредитни карти само в moitepari.bg
Типове Оферти
Функционалност
Предназначение
Валута
Вид кредитна карта
ПОДРЕДИ ПО:

Diners Club International

Classic

BGN
Платена оферта
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 19.00 %
  • Такса при покупка - 0.00
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 4.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 19.00 %
  • Такса при теглене в брой - 91.49 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 4.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 4.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

1. Безплатен достъп и консумация в над 800 ВИП салона на международни летища - с пълните условия на програмата можете да се запознаетена www.diners.bg 2. Мобилно банкиране

Транскарт Файненшъл Сървисис

Национална кредитна карта trans.card Classic

BGN
Платена оферта
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 18.50 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 18.50 %
  • Такса при теглене в брой - 68.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

КРЕДИТ БЕЗ ЛИХВИ И ВНОСКИ ЗА 6 МЕСЕЦА. Заявете Транскарт. Погасите онлайн скъпите си кредити, като наредите balance transfer. Върху погасената сума не дължите лихви вноски през първите 6 месеца от активирането на картата.

Fibank

VISA payWave Класик

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

Fibank

MasterCard Платинена

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

УниКредит Булбанк

Visa Classic

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 16.20 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 EUR
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 16.20 %
  • Такса при теглене в брой - 35.01 EUR
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 EUR
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 EUR
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

С кредитна карта Visa Classic получавате промоционални условия: -0% лихва за всички ПОС плащания в търговски обекти и/или в интернет в България и чужбина до 30.09.2018 г.; след този период месечна лихва - 1.35 % -Без годишна такса обслужване по кредитната карта за първите две години, след този период – 25 лева/ година -Безплатна застраховка „Помощ при пътуване и злополука“ -Автоматично участие в Програма PLUS за всяка основна и допълнителна кредитна карта, чрез която трупате точки при покупка на ПОС терминал при търговец от партньорската ни мрежа -Безплатен абонамент за услугата „Сигурни плащания в интернет“

Fibank

MasterCard Златна

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

УниКредит Булбанк

Visa Classic Donna

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 16.20 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 16.20 %
  • Такса при теглене в брой - 68.47 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

С кредитна карта Visa Classic DONNA получавате промоционални условия: -0% лихва за всички ПОС плащания в търговски обекти и/или в интернет в България и чужбина до 30.09.2018 г.; след този период месечна лихва - 1.35 % -Без годишна такса обслужване по кредитната карта за първите две години, след този период – 25 лева/ година -Безплатна застраховка „Помощ при пътуване и злополука“ -Автоматично участие в Програма PLUS за всяка основна и допълнителна кредитна карта, чрез която трупате точки при покупка на ПОС терминал при търговец от партньорската ни мрежа -Безплатен абонамент за услугата „Сигурни плащания в интернет“

Fibank

MasterCard YES PayPass Стандартна

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

Fibank

VISA Златна

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

Fibank

MasterCard PayPass Стандартна

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

Fibank

VISA Платинена

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 13.50 %
  • Такса при теглене в брой - 54.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

„Промоционална кредитна карта 25 години Fibank“ с 25% по-ниска лихва и при следните условия: -25% по-ниска лихва* за първите 25 отчетни периода от момента на издаване на картата; -без такса за поддръжка за първите 25 месеца; -без такса за кандидатстване. Промоционалните условия са валидни за новоиздадени кредитни карти на физически лица, с изключение на MasterCard World Elite и MasterCard Loyalty Yes, заявени в периода от 12.07 до 31.10.2018 г., включително. Клиент ползва промоционалните условия по картата при условие, че няма просрочени плащания над 30 дни, както и при условие, че до 30.06.2019 г. титулярят не закрие вече издадена на негово име кредитна карта от Банката и сметка към нея.

iCard

MasterCard Gold

EUR
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 17.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 EUR
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 EUR
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 EUR
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 EUR

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 20.50 %
  • Такса при теглене в брой - 92.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 EUR
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 EUR
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 EUR

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 EUR
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 EUR
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 EUR

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

ПРОМОЦИОНАЛНИ УСЛОВИЯ ДО 31.03.2018г. - 1. ЛИХВА ЗА ПОКУПКИ НА ПОС ЗА ПЪРВИТЕ 6 МЕСЕЦА - 12% 2. ЛИХВА ЗА ТЕГЛЕНЕ В БРОЙ ЗА ПЪРВИТЕ 6 МЕСЕЦА - 17,5% 3. БЕЗ ГОДИШНА ТАКСА ЗА ОБСЛУЖВАНЕ ЗА ПЪРВАТА ГОДИНА iCard MasterCard Gold 4. Без такса за плащане на стоки и услуги в чужбина; 5. Безплатна допълнителна карта към основната за първата година; 6. Безплатна застраховка за пътуване в чужбина; 7. Без такса за кандидатстване; 8. Кредитен лимит за разсрочване на вноски на направените покупки до 36 вноски. ГПР при разсрочване 25,82 %.

БАКБ

Visa Gold с обезпечение депозит

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 14.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 17.00 %
  • Такса при теглене в брой - 80.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Ползване на гратисен период до 50 дни за всички операции, извършени с картата (теглене на пари в брой и покупки). Повишена сигурност и автоматична регистрация за сигурни плащания в интернет, чрез системата Verified by VISA (VbV). Възможност за изпращане на картата и ПИН кода по куриер, до избран от клиента адрес. БАКБ е първата банка, която изпраща ПИН и чрез SMS съобщение на мобилен телефон на клиента.

УниКредит Булбанк

Visa Gold

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.60 %
  • Такса при покупка - 0.00
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 15.60 %
  • Такса при теглене в брой - 68.47 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

БАКБ

Visa Gold

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 18.00 %
  • Такса при теглене в брой - 80.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Ползване на гратисен период до 50 дни за всички операции, извършени с картата (теглене на пари в брой и покупки). Повишена сигурност и автоматична регистрация за сигурни плащания в интернет, чрез системата Verified by VISA (VbV). Възможност за изпращане на картата и ПИН кода по куриер, до избран от клиента адрес. БАКБ е първата банка, която изпраща ПИН и чрез SMS съобщение на мобилен телефон на клиента.

Алианц Банк България

Visa Classic с Чип

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.75 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 18.75 %
  • Такса при теглене в брой - 53.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Клиентът има право да погасява с минимална погасителна вноска, която се формира на месечна база като 3% от усвоения кредитен лимит или 3% от неговата фиксирана стойност - по избро на клиента. За плащанията при търговец при погашение в рамките на гратисния период клиентът не дължи лихвa. Безплатна защита за плащанията в интернет - чрез услугата 3D защитa.

Алианц Банк България

Смарт портфейл (MasterCard Standard И Visa Classic)

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.75 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 18.75 %
  • Такса при теглене в брой - 53.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Клиентът има право да погасява с минимална погасителна вноска, която се формира на месечна база като 3% от усвоения кредитен лимит или 3% от неговата фиксирана стойност - по избро на клиента. За плащанията при търговец при погашение в рамките на гратисния период клиентът не дължи лихвa. Безплатна защита за плащанията в интернет - чрез услугата 3D защитa. При продуктът СМАРТ ПОРТФЕЙЛ клиентът заявява две карти от различните брандове, но от един и същи клас (MasterCard Standard и Visa Classic). За първата година дължи годишна такса заплаща половин годишна такса за всяка карта.

БАКБ

Visa Classic с обезпечение депозит

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 18.00 %
  • Такса при теглене в брой - 80.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Ползване на гратисен период до 50 дни за всички операции, извършени с картата (теглене на пари в брой и покупки). Повишена сигурност и автоматична регистрация за сигурни плащания в интернет, чрез системата Verified by VISA (VbV). Възможност за изпращане на картата и ПИН кода по куриер, до избран от клиента адрес. БАКБ е първата банка, която изпраща ПИН и чрез SMS съобщение на мобилен телефон на клиента.

Алианц Банк България

MasterCard Standard

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.75 %
  • Такса при покупка - 0.00 USD
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 18.75 %
  • Такса при теглене в брой - 53.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

В допълнение картата може да бъде освободена от годишно таксуване и през следващите години, при условие че с нея са извършени платежни операции, от типа „плащане при търговец” и/или „теглене на пари в брой”, на стойност 5000 лв. за изминалият 12-месечен период, считано от датата на издаване. Клиентът има право да погасява с минимална погасителна вноска, която се формира на месечна база като 3% от усвоения кредитен лимит или 3% от неговата фиксирана стойност - по избро на клиента. За плащанията при търговец при погашение в рамките на гратисния период клиентът не дължи лихвa. Безплатна защита за плащанията в интернет - чрез услугата 3D защитa.

БАКБ

Visa Classic

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 16.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 19.00 %
  • Такса при теглене в брой - 80.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 0.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Ползване на гратисен период до 50 дни за всички операции, извършени с картата (теглене на пари в брой и покупки). Повишена сигурност и автоматична регистрация за сигурни плащания в интернет, чрез системата Verified by VISA (VbV). Възможност за изпращане на картата и ПИН кода по куриер, до избран от клиента адрес. БАКБ е първата банка, която изпраща ПИН и чрез SMS съобщение на мобилен телефон на клиента.

ОББ

Visa Classic

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.61 %
  • Такса при покупка - 0.00
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 17.61 %
  • Такса при теглене в брой - 90.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Промоция по кредитни карти: - Без такса за кандидатстване. - Без такса за покупки в България и чужбина. - Отстъпка 50% от стандартната годишна такса за следващата година за всички клиенти, които активно използват картата си.* - Без такса за SMS известия. *Отстъпка от годишната такса за следващата година получават всички клиенти, които са направили мин.24 транзакции в периода между начисляването на 2 годишни такси/ Програма U WIN за картодържателите – при покупки с картата се натрупва бонус, с който може да бъде намалена стойността на следващи покупки в търговските обекти, включени в програмата. Безплатни електронни извлечения на електронния портал на банката UPAY – www.ubbpay.bg

ОББ

MasterCard Standart

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.61 %
  • Такса при покупка - 0.00
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 17.61 %
  • Такса при теглене в брой - 90.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 24.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Промоция по кредитни карти: - Без такса за кандидатстване. - Без такса за покупки в България и чужбина. - Отстъпка 50% от стандартната годишна такса за следващата година за всички клиенти, които активно използват картата си.* - Без такса за SMS известия. *Отстъпка от годишната такса за следващата година получават всички клиенти, които са направили мин.24 транзакции в периода между начисляването на 2 годишни такси/ Програма U WIN за картодържателите – при покупки с картата се натрупва бонус, с който може да бъде намалена стойността на следващи покупки в търговските обекти, включени в програмата. Безплатни електронни извлечения на електронния портал на банката UPAY – www.ubbpay.bg

ЦКБ

MasterCard Фаворит безконтактна Gold

BGN
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 90.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 12.00 %
  • Такса при теглене в брой - 23.47 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 90.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 90.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Безплатна застраховка при пътуване в чужбина. Безплатен SMS с информация за задълженията. Участие в лоялната програма на ЦКБ - CCB Club - получаване на отстъпки до 20 % при партньорите. Отстъпки до 25% по програмата CCB Bonus в над 600 търговски обекта.

ЦКБ

Visa Classic CCB

Bulgaria Air, Фаворит безконтактна
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 15.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 15.00 %
  • Такса при теглене в брой - 23.47 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 40.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Безплатна застраховка при пътуване в чужбина. Безплатен SMS с информация за задълженията. Всеки месец клиентът избира дали да върне цялото си задължение и да ползва гратисен период или да внесе минимална вноска. Допълнителни отстъпки при авиокомпания България Ер: 3% отстъпка от пълната стойност на самолетния билет при закупуване на билета на територията на България или чрез страницата на авиокомпанията в интернет; 3% отстъпка от цената при покупка на стоки на борда на самолетите по време на полет; включване в програмата FLY MORE за лоялни пътници на България Ер; безплатен превоз на два багажа при всеки полет с опериращ превозвач България Ер.

ЦКБ

Visa Gold CCB

Bulgaria Air, Фаворит безконтактна
ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при покупка - 12.00 %
  • Такса при покупка - 0.00 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 90.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез покупка включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

ГПР включва следните разходи:
  • Лихва при теглене в брой - 12.00 %
  • Такса при теглене в брой - 23.47 BGN
  • Годишна такса за поддръжка на картата - 90.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Годишният процент на разход (ГПР) при усвояване на лимита чрез теглнене в брой от АТМ на издателя на картата включва лихвата и максималния размер на всички дължими такси. Съгласно ЗПК, Приложение 1, чл. 19, ал. 2, т. 3и лимитът на картата е приет да е 3000 лв., а погасяването му е на база 12 равни месечни вноски.

Гратисен период е периодът, в който при погасяване на целия или част от усвоения лимит не се дължи лихва.

За да ползва гратисен период, клиентът не трябва да има задължения за предходни периоди.

Годишна такса е таксата, която клиентът дължи на издателя на картата годишно за нейната поддръжка.

Други такси:
  • Годишна такса за подръжка на картата - 90.00 BGN
  • Месечна такса за обслужване на кредита - 0.00 BGN
  • Такса за обслужване на сметка - 0.00 BGN

Екстри - основни и допълнителни преимуществата на картата и използването й.

Безплатна застраховка при пътуване в чужбина. Безплатен SMS с информация за задълженията. Всеки месец клиентът избира дали да върне цялото си задължение и да ползва гратисен период или да внесе минимална вноска. Допълнителни отстъпки при авиокомпания България Ер: 5% отстъпка от пълната стойност на самолетния билет при закупуване на билета на територията на България или чрез страницата на авиокомпанията в интернет; 5% отстъпка от цената при покупка на стоки на борда на самолетите по време на полет; включване в програмата FLY MORE за лоялни пътници на България Ер; безплатен превоз на два багажа при всеки полет с опериращ превозвач България Ер. Участие в лоялната програма на ЦКБ - CCB Club - получаване а отстъпки до 20 % при партньорите. Отстъпки до 25% по програмата CCB Bonus в над 600 търговски обекта.

Кредитната карта е платежен инструмент, чрез който могат да бъдат заплащани стоки и услуги, както и да бъдат теглени суми в брой. Кредитната карта по своята същност е потребителски кредит и за разлика от дебитната карта, картодържателят оперира със заемни средства (средствата са на издателя на картата), а не със собствени.
Основното предназначение на кредитната карта е да се заплащат стоки и услуги. Това е възможно в търговски обекти и Интернет. С кредитната карта могат да се теглят и суми в брой както от банкомат, така и на гише в банка. Тъй като това не е основното приложение на картата, разходите при ползването й по този начин са високи.
Основното разделение на кредитните карти е на национални и международни. От своя страна те могат да са:
- Револвиращи (revolving)“. Те се характеризират с това, че погасената част от усвоения лимит, може отново да бъде използвана. Револвиращите кредитни карти са най-разпространени;
- Charge – Този вид кредитни карти вече почти не се срещат. Характерно за тях е, че клиентът може да ползва лимита по картата, само ако е погасил цялото си задължение.

В зависимост от лимитите, които се одобряват от издателите на карти и от профила на клиента, кредитните карти могат да бъдат различни класове – стандартни, сребърни, златни и платинени. Според лицата, на които се издават биват 2 вида – за физически лица и за юридически лица.

Кредитните карти се издават в различни валути – най-често български лев и евро
Не се изискват поръчители и превод на работна заплата
Според Закона за потребителския кредит лихвеният процент по кредита може да е фиксиран или променлив. Променливият лихвен процент се базира на пазарен индекс или референтен лихвен процент и фиксирана надбавка към него. Референтният лихвен процент представлява пазарен индекс LIBOR, EURIBOR, SOFIBOR и/или индикатори, публикувани от Българската народна банка и/или Националния статистически институт, или комбинация от тях.
На база личните Ви доходи и задължения към други финансови институции, издателят на карата определя лимит по картата.
Усвоената част или целия кредитен лимит по картата може да бъде погасяван по различни начини:
- Цялото задължение в рамките на отчетния период;
- Цялото задължение в рамките на гратисния период, ако има такъв. В тези случаи лихви върху изразходваната сума не се дължат;
- С минимална погасителна вноска. Този подход е удобен, ако нямате възможност да погасите цялото задължение. Имайте предвид, обаче, че в края на срока на валидност на картата ще трябва да платите накуп всички непогасени задължения.
- На равни вноски. Издателят на картата определя погасителен план и размер на вноските, които трябва да бъдат внасяни.
Гратисният период е период между две дати, определен от издателя на картата, в който усвоената част от лимита по картата може да бъде погасен без лихва. Гратисният период обичайно е валиден само при извършени покупки и не се прилага при теглене на суми.
Важно: За да се възползвате от гратисния период, всички предходни задължения трябва да са били погасени.
Таксите, които могат да начисляват банките по кредитни кредити са няколко:
- За разглеждане на документи (еднократно);
- За издаване на карта;
- За оценка на кредитния Ви риск (еднократно);
- За ползване на пакет от продукти и услуги (регулярно на годишна или месечна база);
- За обслужване на разплащателна сметка (месечно);
- За поддръжка на карта;
- При плащане на стоки и услуги;
- При теглене на пари в брой.
Обичайно не, но при някои продукти може да присъства като бонус застраховка „Живот“.
Единственият и най-обективен критерий за сравнение и избор на оферта е Годишният процент на разход. Той е показател, който отразява истинската цена на кредита. Включва в себе си освен лихвата по кредита, но и всички дължими такси, комисиони и застраховки.
- Кандидатът трябва да работи на постоянен трудов договор;
- Кандидатът да работи при настоящия си работодател от минимум 3-6 месеца на безсрочен трудов договор;
- Редовно внасяни социални и здравни осигуровки. Внасянето им накуп се разглежда от банките като негатив;
- Чиста кредитна история. Кандидатът не трябва да е допускал просрочия в миналото, а ако към момента на кандидатстване за кредитна карта има и други кредити, да ги обслужва редовно.
<