теми
ИПОТЕЧНИ КРЕДИТИПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТИБЪРЗИ КРЕДИТИКРЕДИТНИ КАРТИСРОЧНИ ДЕПОЗИТИ

MoitePari.bg финалист в конкурса „Любима марка“


0 гласа1313 прочитания




MoitePari.bg  е финалист в 9-тото издание на класацията „Любимите марки“.

Екипът на финансовия портал благодари на всички гласували за подкрепата. 


Любимите марки на българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, която се състоя вчера, 12 юли. Хотел Хилтън София посрещна близо 100 гости от света на бизнеса - представители на над 45 компании, чиито марки взеха участие в тазгодишното издание на инициативата. Бяха връчени 65 сертификата в отделните категории – за първо, второ и трето място в деветото издание на единствената по рода си потребителска класация “Любимите марки“. 


В класацията “Любимите марки“  тази година взеха участие близо 30 000 потребители, а за финалисти в Топ 3 (първо, второ и трето място) се бориха 390 марки в общо 39 категории. 
Създателят и организатор на конкурса г-н Даниел Димитров, издател на сп. „Бизнес лейди” и списание “Bulgaria Business REVIEW” приветства присъстващите и им пожела още много финали и победи. „Класация “Любимите марки“  не използва специални пазарни критерии или жури, тя изразява емоционалната обвързаност на потребителите. Не винаги преобладаващият пазарен дял гарантира силна емоционалната връзка на марките с потребителя. Инициативата оценява основно емоционалното въздействие на бранда, като по този начин всяка марка може да получи обратна връзка колко близо е до сърцата на потребителите и на тази база да прецени как в дългосрочен план да увеличи пазарния си дял. Често, ние потребителите, ползваме едно, но мечтаем за друго.” – допълни г-н Димитров. 


За разлика от други класации, “Любимите марки“  не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин “Любимите марки“  представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.



Свързани теми