По време на предстоящите коледни и новогодишни празници в Пощенска банка ще работи мониторинг център за наблюдение на банкоматите, който ще следи за нормалното функциониране на банкоматите на банката при очакваното двукратно увеличение на трансакциите. Експерти на банката денонощно ще следят за инциденти или наличие на проблеми с обслужването на трансакциите на банкоматите на финансовата институция. Картодържателите на Пощенска банка ще могат да разчитат на денонощно съдействие от страна на Центъра за обслужване на клиенти на телефон 080018000, който се избира безплатно от цялата страна.

Клоновете на Пощенска банка ще обслужват клиенти на пълен работен ден от 8.30 до 17.00 часа през всички официални работни дни, с изключение на 30 декември, когато  служителите ще работят с клиенти до 12.00 ч. във връзка с приключването на годината.