Класация „Любимите марки“, Победители в I-ви кръг

На 19 март 2012 г. за четвъртa година стартира класацията „Любимите Марки”. До 13.00 часа на 27.03.2012 г. потребителите свободно можеха да посочат своите любими марки. След като номинирането приключи, във всяка категория останаха по 6 марки с най-голям брой номинации.

Предпочитанията на българина се променят. За пръв път в класацията „Любими Марки” попадат две фирми, занимаващи се с производство на био продукти. Това са марките Балев Био Маркет и Harmonica.

Предстой втори кръг от 02 до 12 април 2012 г. На www.mylovemarks.eu. във всяка категория ще се гласува за максимум три от шестте марки в минимум 20 категории. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Избраните 75 марки отиват на трети етап (16 – 26 април 2012 г.) в борбата за първо, второ и трето място в категорията си. В последния етап от класацията се гласува за 1 от 3-те марки във всяка категория, като гласуването ще завърши със специална церемония на 26 април 2012 г. Ще бъдат обявени и наградени марките във всяка една от категориите, според класирането им. Голямата награда - Grand Prix и титлата „Любима марка за 2012 г.” ще бъдат връчени на марката, получила най-много гласове. Всички брандове, класирани на първо място в категорията си, ще получат правото да се наричат „Любима марка в България”, като се уточнява и категорията.

За Проекта

"Любимите Марки" е годишна класация на списание BUSINESS LADY. Все повече хора по света повишават своите очаквания относно представянето и ефективността от страна на конкретен продукт или услуга. И в повечето случаи ние го получаваме – картофките са винаги свежи, чиниите блестят. Любимите марки превъзхождат самите брандове. Те ни доставят по-голямо удоволствие от очакването за по-висока ефективност на бранда. Любимите марки седят на върха на най-високите нива на уважение. Те достигат до сърцата ни толкова добре, колкото и до ума ни, създавайки интимна, емоционална връзка, без която просто не можем да живеем.

За разлика от други класации, "Любимите Марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите Марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Любимите ни марки са приятели, не само сделки. Вие не си купувате просто любима марка, а я прегръщате страстно. Именно това е нещото, което никога не бихте позволили да си отиде. Казано просто, любимите ни марки ни вдъхновяват.

За пръв път тази година се включва категория „Телевизия” и отпада категория „Печатни Медии”!!! От тази година класацията „Любими Марки“ официално ще се провежда от сп. „Business Lady”.

Партньори: Висше училище по застраховане и финанси и Web design studio TXD. Медийни партньори: Xenium, Bulevard.bg, BGREKLAMA.bg, Lifestyle.bg, Информационна агенция КРОСС, Kresly advertising, Prime screen, BNEWS, Biolife.bg, b2b Media, NEWtrend.bg, www.moitepari.bg, Grabo.bg.