Притиснати от икономическа ситуация след 2009 год. повечето големи международни компании в България наложиха вътрешни правила, изискващи повечето значими за техния размер покупки да минават първо през анализ и оценка на тяхната целесъобразност (business case). Отново провокирани от пазара, все повече търговски консултанти (най-вече на В2В решения) използват business case като инструмент в търговските си предложения. Нуждата от ефективно разпределение на ресурсите в компанията и постоянните подобрения превърнаха темата business case в неизменна част от важните практически умения на успешните проектни мениджъри.      

Независимо дали става дума за маркетинг кампания, търговска промоция, решение за наем или покупка на актив, за инвестиция с цел подобряване на ефективността или важен инвестиционен проект; независимо дали проектът е малък или мащабен; независимо дали цели повишаване на приходите (commercial case), оптимизиране на разходи (operations case) или става дума за инвестиционен проект (investment case) – принципите и подходът за анализ и оценка на различни проекти са сходни.

На 10, 15 и 17 април 2019 г. в три сесии ще се проведе работилницата Business Case: Анализ и оценка на проект на The Business Institutе. Business Case усъвършенства и надгражда аналитичните умения на участниците и улеснява връзката между нефинансови и финансови експерти. “Въоръжава” с практични инструменти, templates и реални казуси за представяне, анализ и оценка на проекти (business cases).